ЕФЕКТИВНИЙ СЕЙЛЗ

ПРАКТИЧНИЙ КУРС З ТЕХНІК АКТИВНИХ ПРОДАЖІВ (15 ПОТІК)
з 29 травня 2024
ОНЛАЙН
Детальніше

Цей курс для вас, якщо ви

КЕРІВНИК ВІДДІЛУ ПРОДАЖІВ
  • Виведете свій торговий персонал на новий рівень
  • Істотно збільшите обсяги продажів
  • Створите єдині стандарти комунікації з клієнтами
  • Забезпечите максимальну конверсію на кожному етапі продажів
ДОСВІДЧЕННИЙ МЕНЕДЖЕР З ПРОДАЖІВ
  • Опануєте нові грані майстерності продажів
  • Розкладете «по полицях» свої знання
  • Якісно підвищите конверсію дзвінків та зустрічей
  • Вийдете на лідерський рівень особистого доходу у своєму сегменті
МЕНЕДЖЕР-ПОЧАТКІВЕЦЬ З ПРОДАЖУ

  • Оволодієте ключовими навичками продажів
  • Навчитеся правильно вступати в контакт, виявляти потреби клієнта і робити «продаючу» презентацію
  • Отримаєте відповіді на найпоширеніші заперечення клієнтів
  • Зможете в короткий термін вийти на високий рівень доходу

ФАХІВЦІВ, ФРІЛАНСЕР
  • Навчитеся викликати довіру у замовників та партнерів
  • Навчитеся виявляти справжні потреби замовника
  • Оволодієте навичкою презентації вашої послуги (продукту)
  • Дізнаєтесь, як зняти будь-які заперечення замовника
  • Зможете доводити 90% запитів до реальної угоди

У чому унікальність курсу?

  • Експерти слухають аудіо-записи ваших дзвінків (зустрічей) на кожному занятті та дають розгорнутий зворотний зв'язок.
  • Курс практичний! 70% часу займають групові вправи, ігри, робота з кейсами.
  • Навчання у групі до 12 осіб.
  • Закрита група Telegam із підтримкою 24/7.
  • 75% учасників окупають вартість курсу після 3-го заняття.

За 5 інтенсивних занять ви навчитеся

  • Грамотно вступати в контакт із клієнтом і викликати безумовну довіру
  • Визначати типи клієнтів та знаходити індивідуальний підхід до кожного
  • Виявляти потреби клієнта, ставлячи правильні питання
  • Презентувати свій продукт так, щоб клієнт по-справжньому ЗАХОТІВ купити
  • Знімати заперечення будь-якого рівня складності на всіх етапах продажів
  • Дожимати клієнтів, що сумніваються. Налагоджувати з ними довгострокові стосунки

Програма

  1. Етапи продажів.
  2. Кому та чому довіряють люди? Авторитетний (експертний) підхід у продажах.
  3. Підготовка до зустрічей (дзвінків) з клієнтом. Робота з емоційним термоментром: техніка компліменту, техніка «подарунка», якорення клієнта.
  4. 7 прийомів активного слухання.
  5. Типи клієнтів та вміння працювати з ними. Техніки приєднання.
  6. Подолання бар'єру секретаря (13 прийомів). Вихід ОПР.

  1. Етапи ухвалення рішення клієнтом. Як працювати з ним на кожному етапі?
  2. Типи запитань. Техніка роботи питаннями.
  3. Що ми повинні обов'язково дізнатися про клієнта та його очікування? Запитання на заповнення Брифа очікувань клієнта.

  1. Як люди думають?
  2. Що купують ваші клієнти? Потреби та вигоди.
  3. Види вигод.
  4. Презентація з урахуванням виявлених потреб.
  5. Презентація за формулою продажу вигоди.
  6. Магічне слово, що заважає вашим продажам.

  1. Звідки беруться заперечення?
  2. Види заперечень. Емоційні та раціональні заперечення. Як із ними працювати?
  3. Заперечення «Нас це не цікавить», «Надішліть все на пошту». Прийоми та скрипти.
  4. «У нас вже є партнери». Прийоми та скрипти.
  5. Схема «5 кроків роботи із запереченнями».
  6. Заперечення «Я не куплю, тому що ...». Прийоми та скрипти.
  7. Заперечення «Дорого». Торги за ціною.

  1. Базові техніки завершення угоди.
  2. Техніка «Дорожня карта».
  3. Способи завершення угоди, залежно від типу клієнтів.
  4. Чому виникає конфлікт?
  5. Техніки управління конфліктом методом трансактного аналізу Е. Берна.
  6. Технологія роботи із рекламацією.

Формат
Старт:
29 травня 2024
Тривалість:
5 занять по 3 години (щосереди)
Час:
18:30 - 21:30
Сертифікат:
надається
Формат:
заняття online в Zoom

Викладачі

Ігор Сокуренко
Ігор Сокуренко

  • Сертифікований (ICMCI) консультант з управління.
  • Бізнес-тренер з 1995 року (25 років у навчанні та управлінському консультуванні).
  • PhD (к.е.н.)
  • Член Національного Інституту Консультантів з Управління.
  • Провів понад 20 000 тренінг-годин, навчив понад 15 000 менеджерів з продажів та топ-менеджерів.

Олена Сокуренко
Олена Сокуренко
  • Тренер-практик. Консультант у сфері продажів.
  • 14 років у продажах.
  • 11 років в управлінні відділом продажів.
  • 8 років керую компанією.
  • Успішний досвід створення 12 Корпоративних Книг Продажів у сферах: готельний бізнес, дистрибуція світлотехніки, продаж нерухомості, продаж побутової продукції, продаж добрив, експедиторські послуги, доставка авто зі США, продаж засобів індивідуального захисту, виробництво лакофарбових матеріалів, виробництво кабельно-провідникової продукції.

Вартість участі

6890 грн до 15 травня

7980 грн до 22 травня

8920 грн з 23 травня


  • - 10% за двох та більше учасників
  • При скасуванні бронювання не менше ніж за 3 дні ми повернемо вам повну суму

Реєстрація


*Надсилаючи форму, ви даєте згоду на обробку персональних даних.

Що кажуть учасники курсу

Наталя Савченко

Наталя Савченко

Керівник відділу електронної комерції "Ощадбанк"

Если в целом взять, то у меня практически сейчас каждый звонок заканчивается перезвоном и встречей. То есть у меня «холостых» сейчас нет вообще. 

Даже если доходит до отправки на почту, то я приняла совет Игоря, касательно того, что перезваниваешь уже с вопросом "ознакомился – не ознакомился", вот эти моменты. Всё равно докручиваешь, чтобы передали: «А к кому мне обратиться? Кто на это влияет?".

Я до этого работала больше с бюджетной сферой, а сейчас именно работаю с хозяйственниками. Как ни странно, мне самой понравилось в таком формате, это на порядок интереснее. Ушел страх, потому что до этого у меня был какой-то страх коммуникаций, я думала: «А вот если я позвоню и мне скажут нет?» 

И главное, что я поняла, что еще очень важно себя записывать, слушать, слушать и слушать. Чем больше ты это делаешь, тем больше у тебя моменты (проблемные) уходят, и ты можешь пошутить... ты свободно себя ведешь, и собеседник, который слушает тебя с той стороны, он это тоже чувствует. Как-то так. Поэтому для меня курс очень полезный. Ну, прямо дуже!

(дивіться повний відео-відгук)

Антонюк Ярослава

Антонюк Ярослава

Власниця турфірми "Море Турів"

Зараз доходить до кінця моє навчання «Ефективний сейлз».

Буду багатослівною, бо знаю що це вам корисно. Йшовши на дане навчання я мала декілька відкритих і не ясних проблем. Вже з першого уроку я почала приміняти рекомендації, я багато тестувала, експериментувала. Результат вже почав виходити з другого тижня навчання, але після активної роботи над помилками, пробами…

Конверсія в продажах збільшилась! Я ці навики переклала на своїх менеджерів… наразі важко, бо всі ми привикли працювати по накатаній…

Рекомендую кожному, хто готови чути, слухати, впроваджувати рекомендації. Якщо Ви думаєте що ви ідеальний продавець і цей курс «такий як у всіх» то ідіть геть зі сфери продаж.

Залишу своє здивування бо спершу думала чого мене тут корисного навчать, і працюю над цим теж – залишивши заявку на курс, провівши мені презентацію, тут мене не дожимали до покупки а дали паузу… Цікава штука, і я протестую це, це ж такі дрібнички ніби а результат дають.

(дивіться повний відгук у відео-каруселі)

Олександр Васькевич

Олександр Васькевич

Продавець сільськогосподарської техніки

Хочеться багато сказати, оскільки за освітою я журналіст. Але буду дуже коротко, такі собі помітки зробив. Задавав собі питання, нащо брати курс у чудових людей Сокуренків, нащо платить? Іди в інтернет там все є, ну не все але багато чого…

Так от все-таки до чого ж потрібно платити гроші?...Просто коли ми в групі, всі разом, це як терапія, знаєте. Як клуб по інтересах, хтось виговорюється, хтось чує проблеми чи нюанси, задачі інших. Це ще мотивація - так, ми надихаємося один одним, наші ментори надихають! Слухаємо кожного. Доречі про довіру: класна фішка, я Вам скажу відверто. Я на минулому тижні втратив одного клієнта, знаєте, якось він пішов. Я згадав, боже, там же ж Ігор і Олена щось про довіру казали, і я просто вже так в кінці кинув (клієнту) фразу: «Я бачу, що не можу викликати довіру»…, і саме цікаве, що це спрацювало!

Мій косяк, я думаю, що багато кого теж – домашнє завдання. Олено, дуже Вам дякую, Ви в групі нагадуєте нам постійно про ці дзвінки, я думаю, що коли до Вас на наступний курс прийду, то я все-таки підготуюсь краще. Ви нагадуєте, Ви тримаєте нас, це дуже класно, рухаєте!

Тож дякую Вам, запрошуйте ще!

(дивіться повний відео-відгук)

Оксана Таран

Оксана Таран

Рієлтор

Во-первых, я вдохновляюсь нашей группой, потому что я вижу блеск в глазах... 

Недавно позвонила клиентке с предложение эксклюзива, и она такая: «Мы только через тебя будем продавать! Вот только через тебя!», и даты согласовали. 

Немножко привела свои знания в структуру, прослушала все-таки занятие Елены «Как пройти секретаря». Может, мне не всегда это и надо, но все-равно, настолько примеры креативны, что ты думаешь: «Ну я же могу поведение любое применить с клиентами. Там, где-то как-то, игриво, там где-то, более с напором. То-есть  техники применить можно. 

Поэтому чувствую себя более вдохновленной, более уверенной. Потому что немножко как-бы засиживаешься ты в профессии, вроде бы и все знаешь... но иногда лень, и себя немножко так распускаешь. А здесь с профессионалами пообщалась... Теперь понимаю, как презентовать свою услугу, как по цене рассказать более уверенно. И действительно надо тренироваться, поэтому беру обязательство себя записывать, анализировать. Спасибо Вам за этот курс!


Савчук Ірина

Савчук Ірина

Комерційний директор в корпорації «Гектар»

Висловлюємо подяку консультантам Ігорю Сокуренко і Олені Сокуренко за корпоративне навчання на тему «Техніки результативних продажів», проведене для нашої команди у березні 2023 року.

Наша компанія займається продажом добрив і засобів захисту рослин з 2015 року. До Ігоря та Олени вирішили звернутися, бо вже не раз співпрацювали з бізнес-школою BST Consulting, подобається підхід та завжди бачимо результати. 

Вирішили замовити індивідуальний тренінг для відділу продажів, тому що регулярно поповнюємо команду, часто беремо людей без досвіду, в яких достатньо мотивації але не вистачає знань. 

Результатами навчання повністю задоволені. Вони навіть перевищили наші очікування. Після третього заняття ми зрозуміли, що необхідно переробляти поточний план продажів, адже менеджери вже встигли його виконати! Тобто ми одразу побачили результати навчання. Дякуємо консультантам бізнес-школи BST Consulting Ігорю Сокуренко та Олені Сокуренко та розраховуємо на подальшу співпрацю.

(дивіться відео-відгук)

Миколаєва Ірина

Миколаєва Ірина

Директор у «Дім Техніки»

Дякую Ігорю, дякую Олено, за дуже цікавий матеріал,

який до всіх (співробітників) дійшов. Багато хто вже використовує отримані знання.

Нещодавно один з менеджерів був у відрядженні та нового клієнта дуже добре "обробив" саме за вашою технологією. Вже є результат, він відвантажився на непогану суму!

Інші менеджери, які пройшли ваше навчання, також вже застосовують нові технології у роботі з клієнтами. Залишилося втілити у життя скрипти. Я, гадаю, це не остання наша зустріч. Дякую!

(дивіться відео-відгук)

Вороненко Олена

Вороненко Олена

Менеджер у «Дім Техніки»

Хочу подякувати за дуже пізнавальні та цікаві курси.

Кожен урок був унікальним, кожен урок потім опрацьовувала.

Не все виходить, не можу поки що впоратися з деякими словами, емоціями.

Але я даю слово, що намагатимуся застосовувати отримані знання, і що ці курси не пройдуть даремно.

(дивіться відео-відгук)

Кирилюк Олексій

Кирилюк Олексій

Менеджер у «Новатек Електро»

Дякуємо за курс, було дуже багато корисної інформації. Я сам завантажую і прослуховую дзвінки і бачу, наскільки я виріс. 

На курсі я зрозумів, як правильно ставити питання, як правильно готуватися до діалогу, щоб не було глухих кутів з клієнтом. Мені це дуже допомагає. 

Дякую за всю інформацію, я обов'язково впроваджуватиму її в роботу.

(дивіться відео-відгук)

У нас навчаються співробітники компаній