ЕМОЦІЙНИЙ ІНТЕЛЕКТ У БІЗНЕСІ

ПРАКТИЧНИЙ ТРЕНІНГ ІГОРЯ СОКУРЕНКО
з 27 лютого 2024
ОНЛАЙН
Докладніше

Розвинений ЕІ посилить вас в сферах:

Лідерство та управління персоналом

Лідери з високим рівнем емоційного інтелекту добре розуміють потреби та мотивацію підлеглих, та здатні створювати по-справжньому ефективні команди

Особисті та бізнес-комунікації
Здатність слухати і відповідати на емоційні сигнали інших покращує якість вашої комунікації у будь-яких сферах: з підлеглими, бізнес-партнерами, постачальниками, підрядниками та клієнтами 
Прийняття рішень

Розвинений емоційний інтелект дозволяє вам керувати власними емоціями, дає можливість об'єктивно оцінювати ситуацію та зберігати холоднокровність при прийнятті найскладніших рішень

Управління стресом

Високий емоційний інтелект підвищує вашу стресостійкість, що дозволяє уникати вигорання та зберігати продуктивність в роботі

Що таке EI і що він вам дає?

  • Емоційний інтелект (ЕІ) дозволяє вам розуміти власні емоції, керувати ними та взаємодіяти з емоціями інших людей.
  • Розвинений ЕІ - незамінний інструмент досягнення успіху та задоволення в бізнесі, управлінні персоналом, HR, продажах, перемовинах та особистих відносинах.

Програма

  • Види інтелекту. Інтелектуальна (IQ) та емоційна компетентність (EQ) та їхня роль у досягненні успіху.
  • Історія питання про роль EQ у діяльності людини. Що означає – мати високий емоційний інтелект?
  • Складові емоційної компетентності (за Д. Гоулманом):

- самосвідомість

- самоконтроль

- самомотивация

- емпатія

- навички відносин

  • Самодіагностика рівня EQ. Визначення зон зростання та розвитку.

  • Вплив емоцій на наше життя та професійну діяльність.
  • Емоційна грамотність. Вісім груп основних емоцій.
  • Емоційні тригери та їх вплив на емоційні та поведінкові реакції.
  • Бажані та небажані емоції. Емоції та ресурсний стан.
  • Наслідки, до яких призводять негативні емоції. Як справлятися з гнівом, образою, тривогою, апатією.
  • Щоденник спостережень свого світу емоцій. Мої домінуючі стани; тригери, що їх викликають.
  • Модель Т.О.Т.Є. Робота із непродуктивними емоційними станами. Керування гнівом.
  • Вправи та прийоми для виклику необхідних емоцій. Формування тригерів виклику ресурсного стану для виконання майбутньої роботи.
  • Інструменти розвитку самомотивації та самоконтролю.
  • Як знижувати рівень негативних переживань? Прийоми та методи управління стресом.

  • Емпатія: розуміння емоцій іншої людини. Емоції взаємин.
  • Особиста стратегія взаємодії з партнерами. Усвідомлення та аналіз ваших установок та стереотипів, які заважають/допомагають вибудовувати продуктивні партнерські відносини.
  • Вміння спілкуватися з людьми відповідно до їх емоційних реакцій.
  • Управління емоційним станом у конфліктних ситуаціях. Контроль імпульсивності, конструктивне вираження почуттів та емоцій.
  • Прийоми впливу на емоційний стан інших людей.

Формат
Дата проведення:
27 лютого, 5 березня (щовівторка)
Тривалість:
2 заняття по 3 години
Час:
18:30 - 21:30
Сертифікат:
надається
Формат:
онлайн заняття в Zoom

Викладачі

Ігор Сокуренко
Ігор Сокуренко

  • Сертифікований (ICMCI) консультант з управління.
  • Бізнес-тренер з 1995 року (25 років у навчанні та управлінському консультуванні).
  • PhD (к.е.н.)
  • Член Національного Інституту Консультантів з Управління.
  • Провів понад 20 000 тренінг-годин, навчив понад 15 000 менеджерів з продажів та топ-менеджерів.

Вартість участі

4980 грн до 13 лютого

5980 грн до 20 лютого

6880 грн з 21 лютого


  • -10% за двох та більше учасників
  • При скасуванні бронювання не менше ніж за 3 дні ми повернемо вам повну суму

Реєстрація


*Надсилаючи форму, ви даєте згоду на обробку персональних даних.

Що кажуть наші учні

Ірина Хайнацька

Ірина Хайнацька

Керівник відділу інформування клієнтів ЮК "Мережа Права"

Щиро дякую Ігорю Анатолійовичу за чудовий курс. Насправді було буде багато корисної інформації, багато прикладних матеріалів, які вже використовую і буду використовувати в роботі. 

Також розраховую на те, що будуть інші цікаві курси. Буду із задоволенням брати участь! Щиро вдячна BST Consulting і особисто Сокуренко Ігорю Анатолійовичу. 

 (дивіться відео-відгук)

Кудімова Єлизавета

Кудімова Єлизавета

Директор департаменту експортних продажів, ТОВ "Резалт Україна"

Я дуже засмучена!))
Тому що я зрозуміла, Ігоре, який ви айсберг, і я зрозуміла, що ви мені показали лише 5%, мабуть, своєї величини за ці заняття. І я хочу побачити більше, я дуже зацікавлена!

Тому дякую за те, що Ви така величина. Я відчула це, тому що в мене було багато коучів таких, знаєте, шо ти виходиш і ти не зрозуміла, про шо це було. 

Тому найголовніше, що ви мені дали, це стимул розвиватися. І мені здається, Ви можете відповісти на всі питання, які б ми не задавали, воно спонукає вчитися і тягнутися до рівня таких людей, як Ви. Тому дякую за цю величезну планку. 

Це дуже щиро! Тому шо я дуже втомлена від 25-літніх хлопчиків-коучів, які беруть 50 тис. грн,  і розказують «як встановити раппорт між клієнтом і тобою» і що таке «рефреймінг», і ти виходиш, і думаєш, чи ти дурний, чи він дурний, чи шо взагалі це було?! 

Я дуже Вам вдячна! Дуже! Я "купилася" на Вашу кандидатську степінь спочатку)))) але… Ну Ви величина! Дякую, дякую дуже!

В нас навчаються співробітники компаній